My little volcano

Vet ni vad en stomipåse är? Det är en påse på magen som folk bajsar i, för deras tarmar inte funkar av någon anledning som typ sjukdom eller knivhugg. Helt fantastiskt egentligen. En bit av tarmen sticker ut ur ett hål och är fastsytt så att avföringen bara kan ramla ur och in i påsen. Inte fantastiskt ovanligt, men tyvärr något som många mår väldigt dåligt över att ha. De är rädda att folk tycker det är äckliga och så. Det finns däremot en awesome tjej från usat som lägger upp klipp på youtube och visar hur en rengör och byter påse etc. Hon gör ingen stor grej av det och vill få andra som har en sån att inte känna sig som superfreaks. Hon kallar sin utputande tarm på magen för "my little volcano".
Ett tag hängde jag med en tjej som hade stomi, hon hade kommit till terms med det sen länge vid det laget. Och eftersom jag har något av en analfixation, kunde jag inte låta bli, att fråga henne hur det kändes att stoppa in ett finger där i. Vi var lite salongs då förstås, och hon hade av någon anledning aldrig provat själv, men gick med på att jag fick testa. Alltså det är inte så att jag går igång på grejen i sig, men visst känns det lite busigt? Hon har tydligen ingen känsel där alls, skulle knappt märkt det om hon inte faktiskt tittade.
När det kommer till sex, visst känns det som att varje generation skjuter på vad gränserna om vad som är vanilj, lite i taget? Dessa dagar pratar folk helt öppet och om att slicka och suga på det ena och det andra, något som du skulle bli bränd på bål för på 60-talet. Det jag vill säga är, om någon generation framåt, typ min 7-årige brorson kommer tycka det är helt normalt att när det hettar till, sticka in ett finger i fyran, eller trean eller vilket nummer det nu blir. Förmodligen kommer såna operationer bli standard även för de som egentligen inte har någon medicinsk anledning. Som läppfyllnad eller piercings. Patent på kombinationen tatuerings-/piercings- och stomistudion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0