nej detta funkar inte längre

Nu är jag trött på karlskrona. Jag är trött på halvårshösten, den slaskiga låtsasvintern och halvårsvåren (som är mer en extra höst egentligen). Jag är trött på vinden. Jag är trött på karlskroniter, de är tråkiga, passiva, osociala, konservativa och dumma i huvudet. Staden har varit en militärstad, det är hugget i sten här att personer med penisar ska vara stora modiga starka soldater och personer med vaginor ska vara snälla fina blåsta vårdande sjuksköterskor.
Jag är trött på det kommersiella utbudet. Hennes & Mauritz, Lindex, McDonald's, Jack n Jones, BR Leksaker, ICA, Subway, GAME, Ginatricot, Kicks, Kappahl, Carlings. Nej, vänta, det finns ju AJ:s Tyger, vilken tur.
Jag är trött på utelivet. Antingen är inträdet gratis men insidan åt helvete värdelöst, eller så kostar det 40kr mer än det är värt att betala för att komma in. Eller tanter. Pest/kolera/lepra.
Jag ser fram emot att bo i en riktig stad. Malmö, Umeå, Göteborg, Stockholm, Uppsala, Helsingborg, var fan som helst egentligen. Där kanske det finns möjlighet att vakna på morgonen och inte ångra att man efter natten återfått medvetandet igen.


Jag är trött på mina vänner. Nathalie är gnällig attention whore med ett bottenlöst bekräftelsebehov. Anna är plain tråkig, hennes enda asset är hennes två bröst som verkar utgöra större delen av hennes tråkiga personlighet. Mari behöver get some sense smacked into her. Inse att hon mår dåligt och sluta vara en sån dryg jävla narcissist. Nisse är ful, det gör ont i ögonen av att se hans tänder, ögon, hår, hållning, kropp, kroppsspråk, eller överhuvudtaget ens uppleva honom på något som helst sätt. Jag är glad över att jag har dragit ner på umgänget med Jessica, så slipper jag dra den om henne. Alla vet ju att jag bara umgicks med henne för hennes internet och snygga kompis. Kompisen är borta och internet får jag inte längre använda. Värt? Nej.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Nathalie är gnällig attention whore med ett bottenlöst bekräftelsebehov.



wwooooo, starka ord... men va fan e du...kanske borde fundera på det en stund, självömkande fucking jävla motstridare!! Fokusera på din uppsats ist. för hörde att den sög dolme!!!

2009-11-28 @ 21:10:01
Postat av: GUD!

Haha! Även om du är ett jävla as, very true, och du borde skämmas grovt för det, så är det bäst att din c-uppsats blir hårt dissad!



Men anyways, vafan Mögel?

2009-12-19 @ 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0